Wednesday, August 18, 2010

Lim Guan Eng Sedang Berusaha Hapuskan Miskin Tegar

Sebenarnya tidak siapa yang tahu mengapa Lim Guan Eng beriya iya benar merobohkan rumah dan gerai orang melayu dan india di P.Pinang. Ketika pendekar menilik menggunakan cermin ajaib semalam, barulah pendekar tahu apa motif sebenar cina komunis ni.

Rupa rupanya dia memang berniat baik. Hanya orang melayu dan india sahaja yang tidak tahu niat baiknya. Jika dahulu Lim Guan Eng berkata mahu hapuskan miskin tegar, haa inilah jalan penyelesaian rupanya.



Lim Guan Eng memang sengaja roboh dan halau orang melayu serta india keluar dari P.Pinang adalah untuk menghapuskan miskin tegar disana. Kerana disana, orang melayu dan india adalah penduduk yang miskin. Dengan menghalau mereka keluar dari P.Pinang, maka tiadalah miskin tegar disana lagi. Bijakkan cina komunis ni.

Dan terbaru cina ni mahu beri duit kepada warga emas sekira menang PRU, memang betul pun. Tapi dia bagi hanya pada orang cina sahaja. Orang melayu dan india akan dihalau macam anjing kurap.

Baik rupanya cina komunis ni. Memang bagus pentadbiran dia. Dia memang sayangkan bangsanya dengan menegakkan negeri komunis di Malaysia ini. Dan melayu melayu PKR dan PAS akan memberikan sepenuhnya sokongan kepada cina ini untuk mengusir keluar saudara mereka dari P.Pinang.

No comments: