Tuesday, July 6, 2010

PAS Sah Parti Ajaran Sesat!

PAS menganggap ucapan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal yang menuduh parti itu sebagai parti ajaran sesat adalah satu kenyataan yang biadab.



"PAS berpandangan bahawa kenyataan biadab ini untuk memburukkan perjuangan PAS di kalangan orang Islam khususnya dan orang bukan Islam yang sudah semakin dekat dengan perjuangan PAS.



"Beliau cuba menakutkan orang ramai supaya jangan sokong PAS ketika Umno mengalami masalah dalaman mereka dan kekurangan minyak pelincir untuk menggerakkan parti mereka, terutama lubuk emas Umno di Selangor dan Pulau Pinang yang kini berada di bawah Pakatan Rakyat," kata ketua penerangan PAS Idris Ahmad dalam satu kenyataan.

Sumber : MalaysiaKini

Hahaha puak PAS semakin kepanasan apabila tembelang mereka dah pecah. Selama ini mereka berselindung dibalik nama islam sedangkan perjuangan politik mereka jauh menyimpang dari ajaran islam sebenar.

Pemimpin PAS mengajar pengikutnya mengkafirkan umat islam lain. Pemimpin PAS juga mengajar perbuatan memfitnah, mengadu domba dan mendedahkan aib orang dikhalayak ramai. Pemimpin PAS juga mengajar pengikut mereka supaya bersikap taklid membabi buta dan asobiyyah.


Pemimpin PAS juga sering menghina dan mencaci orang lain termasuk ilmuan dan ulama ulama islam.
Malah Pemimpin PAS sanggup membiarkan pengikutnya menjadi kufur apabila menyokong nama Allah s.w.t digunakan oleh pihak gereja!

Inilah dosa terbesar yang dilakukan oleh PAS kepada umat islam dinegara ini. Sehingga menjadi kufur dan syirik!


Selepas ini harap UMNO juga akan mengambil langkah yang sama iaitu membuat report dan menyaman PAS apabila mereka memfitnah dan memberi gelaran buruk kepada pemimpin UMNO.

No comments: