Wednesday, May 12, 2010

Jalankan Kempen Bebaskan P.Pinang

Jika dilihat sejarah dan keadaan semasa di Sibu, insyaallah DAP akan terkubur. Majoriti penduduk Sibu amat mengenali kejahatan dan sifat kepura puraan DAP. Malah mereka boleh lihat dari cara pembangkang berpolitik kotor di semenanjung.

Lepas ni kita perlu tumpukan perhatian kepada Pulau Pinang. Kita perlu berusaha membebaskan P.Pinang dari DAP semasa PRU 13 nanti. Terlalu banyak kerosakan yang dilakukan oleh Lim Guan Eng keatas P.Pinang. Malah tindakan lahanat ini akan mengundang rusuhan kaum diantara orang melayu dan cina disana.
Sikap melebihkan kaum cina dan menzalimi orang melayu lambat laun akan menjadi peperangan disana. Sebelum keadaan menjadi semakin teruk, kita harus tumbangkan kerajaan DAP disana. Cuma satu yang jelas, memang agak sukar hendak usir keluar Lim Guan Eng berikutan kaum cina yang lebih ramai dari kaum melayu dan india.



Ini sedikit sebanyak akan menyukarkan usaha membebaskan P.Pinang. Tetapi sekiranya kita semua bersatu hati dan tenaga, insyaallah DAP akan tumbang. Dan keadilan dan keamanan akan menyinari seluruh penduduk P.Pinang.

Bebaskan P.Pinang Menjelang PRU 13!

No comments: