Thursday, July 8, 2010

MalaysiaKini Gerakan Terancang Hapuskan Hak Orang Melayu

5 mafia ini adalah sahabat,bukan sekarang tetapi sewaktu mereka masih menuntut di australia lagi. steven gan,prem chand,elizabeth wong,tian chua adalah sahabat sejati.




mereka merupakan pejuang kepada agenda sosialisme,hak asasi,kebebesan bersuara.

mereka berlima memang di biayai oleh beberapa funder yang berpengkalan di luar negara khususnya untuk menyebarkan dakyah seperti yang dimaksudkan.

bila pulang semula ke malaysia, mereka berlima telah berpecah. berpecah dalam ertikata menubuhkan beberapa NGO dan media alternatif.

elizabeth wong dan tian chua menyertai HAKAM,SUARAM dua NGO yang berperanan melancarkan serangan terhadap status quo di malaysia. apa yang dimaksudkan dengan status quo di malaysia ? hak raja melayu,hak islam dan hak melayu yang sudah termaktub dalam persetujuan perlembagaan.

stenven gan dan prem chand pula menubuhkan malaysiakini, yang bermatlamatkan mengumpulkan pendapat rakyat yang anti melayu dan anti islam.

bukan melayu ini akan bergabung dan berpadu suara jika serangan dan matlamat mereka sama,menyerang islam dan melayu.

malaysiakini pernah menyerang hak islam dalam isu murtad,isu sharmala,isu lina joy. the star pernah menyiarkan di muka depan akhbarnya akan tuntutan 12 menteri bukan islam yang menuntut agar kuasa mahkamah syariah dikaji semula.

hari ini pembinaan istana negara baru sengaja diserang,dengan tujuan untuk menanamkan kebencian kepada institusi raja.

gambar kelima iaitu suami kepada pengarang the star yang menyerang istana akan didedahkan dalam masa terdekat. kenapa MCA membiarkan the star bergabung dengan DAP menyerang pembinaan istana boleh menimbulkan keraguan.

percayakah kamu, tak sampai 10 hari sejak 27jun 2010,the star telah melakukan serangan halus kepada pembinaan istana negara ini lebih daripada 20 artikel ?

Sumber : GAP

No comments: