Thursday, October 28, 2010

PAS Tergamam Kerana Banner?





Gambar gambar di atas merupakan Bena yang telah di Buka oleh Kakitangan PASREL. Kejadian ini berlaku di Lepan Tupai Dun Galas pada malam semalam. Kakitangan BN yang memasang bena ini telah di tahan dan cuba di pukul oleh ahli PASREL.

Kenapa mereka Ahli PASREL begitu marah dengan Bena tersebut? Apa salahnya pada bena yang hendak di pasang ini? Ada salah ke???

Jelas di situ ayatnya berbunyi:

"Kenapa PAS Masih menyokong DAP (Harbi) ?

"Kenapa PAS Sokong Rumah ALLAH Di Hina?

Tu kan semuanya soalan, pasal apa PASREL kecut perut dengan bena ni sampaikan nak ugut ugut pula menyuruh Bena di turunkan? Apa pasal???

Hua hua hua...ini lah jelas PASREL tak dapat jawap soalan tersebut dan takut rakyat Galas di sini bertanyakan kepada pemimpin PAS akan soalan sedemikian! Bila di tanya dah tentu mereka tidak akan Jawap! Hua hua hua.....

PASREL takut kecut PERUT dengan Bena ini. Sebelum ini mereka PASREL gunakan macam macam Bena Provokasi dan ianya tidak di gangu oleh jentera BN. tapi bila tang depa tahu pulak Terasa dan Kecut Perut! Hua hua hua....

PapaGomo

Nampaknya penyokong PAS sudah mula mengelabah apabila perbuatan jahat mereka dibongkar dan menjadi tatapan umum. Pendekar yakin dihati mereka, mereka sudah tidak lagi mempercayai perjuangan islam sebaliknya diganti dengan ketamakkan kuasa.

Sesungguhnya janji Allah itu benar. Semua niat jahat PAS telah Allah tunjukkan kepada kita semua. Terpulanglah kepada kita sama ada untuk terus berada dijalan yang lurus ataupun di jalan kesesatan.

No comments: