Wednesday, September 15, 2010

Apabila Peguam DAP Membunuh Orang

Kematian Datuk Sosilawati bersama pembantunya mengemparkan negara. Bukan kerana dibunuh tetapi cara pelupusan bukti itu amat kejam. Malah beliau dibunuh menjelang umat islam menyambut aidilfitri membuatkan seluruh umat islam tersentak.

Pada mulanya pendekar tertanya tanya siapa yang tergamak membunuh sedemikian rupa. Setelah pihak polis mendedahkan suspek dan mengikut cerita blogger lain. Barulah pendekar tahu siapa celaka ini.


Dimana mereka semasa saudara seagama dibunuh kejam?

Rupa rupanya pembunuh ni adalah seorang peguam bergelar Datuk. Malah suspek juga merupakan ahli parti politik yang amat terkenal dengan kekejamannya didalam menghalau dan menindas orang melayu.

Tertanya juga pendekar, adakah kematian mangsa akan dibela oleh mana mana ahli politik seperti mana kematian seorang penjenayah dan seorang cina membunuh diri dahulu. Tetapi rasanya tidak mungkin sebab yang membunuh adalah penyokong mereka sendiri.

Lagipun nyawa orang melayu tidak berharga langsung kepada mereka. Malah lagi mereka gembira kerana kurang orang melayu dinegara ini.

Beginilah nasib orang melayu dinegara sendiri. Orang melayu ditekan, dipijak dihina oleh bangsa lain. Adakah orang melayu masih belum sedar?

No comments: